שלום לכולם,
בעקבות מפגש של רבני נתניה במוצ״ש הקודם, דיברנו על רעיונות לקהילה.
משתף אתכם את דף האור החיים הקדוש שבע״ה נלמד בקהילתנו השבת.
הקונספט: מיד אחרי תפילת שחרית, יושבים לקידוש בקטנה (עוגות, קרואסונים, שתייה) ולומדים מתוך המילים של האור החיים הקדוש.
משתדל מאוד שהשיעור יהיה 15-18 דק׳. אין שאלות, הבהרות, תוספות במהלך השיעור מצד המתפללים, אא״כ לא הבינו משהו שאמרנו.
אני מאוד מתרגש בשיעור זה, כי הקריאה של האור החיים הקדוש שיש לו את החן המיוחד שלו, וכן שאדם מתאמץ ולא רק מקבל את הפנינה — יוצר לימוד מתוק ורציני.
כל מתפלל מקבל דף.
אפשר להדפיס, לערוך וכו׳.
אהבתי הגדולה,
זוהר
נשלח על ידי: זוהר יצחק
מתוך קבוצת איגוד רבני הקהילות
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה