״עָם כְּלָבִיא יָקוּם וְכַאֲרִי יִתְנַשָּׂא״ — פסוק שבלעם אומר שאנחנו עם של אריות 🦁
כמה דברים שאולי ידעתם על האריה:
- אריות הם עצלנים — נחים וישנים בערך 20 שעות ביממה! - אריה רעב יכול לאכול עד 30 קילו בשר בארוחה אחת! - אריה רץ ממש מהר, אבל רק למרחקים קצרים, הוא לא יכול לרוץ למרחקים ארוכים.
בקיצור, להיות כמו אריה זה לא כזה מחמיא לעם הנצח שלנו, עם חרוץ שלא מפחד מדרך ארוכה…
אז למה זה כן מחמאה גדולה?
כי חוץ מכל מה שכתבתי, אריה הוא גם חזק ועוצמתי, אריה לא מפחד מהתמודדות — והעיקר: כשצריך, האריה יודע לקום כמו אריה, יודע להתגבר על העצלות וכל התכונות השליליות שלו ולהילחם כמו אריה! 💪
חשבתי על זה שנוער בחופש הוא גם קצת כמו אריה — ישן הרבה ובשאר הזמן מחפש אוכל… 😉
אבל נוער אחיה הנפלא שלנו גם בחופש מוצא כוחות להתגבר ולעשות, לומד תורה, מקיים מצוות ויודע גם להתגבר ולשים לעצמו גבולות!
נוער אריות! 🫡
שנזכה לקחת את כל התכונות הטובות של האריה, לא לפספס הזדמנויות אלא להיות ״גיבור כארי לעשות רצון אבינו שבשמים״.
שבת שלום, חנניה
נשלח על ידי: חנניה פולק
מתוך קבוצת איגוד רבני הקהילות
אין תגובות:
הוסף רשומת תגובה